Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Blog

laminator plakatów

Folia soft-touch – czym się charakteryzuje?

Folia soft – touch wykorzystywana jest coraz częściej do uszlachetniania różnego rodzaju materiałów marketingowych jak wizytówki, okładki czy foldery reklamowe. Jak sama nazwa wskazuje, charakteryzuje ją aksamitny, gładki dotyk. Ze względu na swoją estetykę, niedawno wprowadzony na rynek materiał bardzo szybko zyskał szerokie grono fanów. Warto wspomnieć, że estetyczny wygląd nie jest jedyną zaletą folii soft – touch.

Czytaj więcej...

drukowanie

Marketing sensoryczny w materiałach drukowanych – na czym polega?

Wiele podjętych przez nas decyzji pokierowane było przez nasze zmysły. Wzrok, węch, smak, zapach i dotyk – te pięć zmysłów ma ogromny wpływ na odbieranie przez nas świata zewnętrznego, a także na wybory zakupowe. Poprzez marketing sensoryczny rozumiana jest grupa technik oddziaływania na zmysły, które pozytywnie wpływają na odbiór danej marki i produktu przez potencjalnego klienta. Dotyczy to praktycznie każdej branży, od spożywczej po chemiczną, a także zakładów poligraficznych.

Czytaj więcej...

pozłacane okładki książek

Hot-stamping - na czym polega i gdzie się go stosuje?

Hot-stamping jest techniką umożliwiającą uzyskiwanie posrebrzanych i pozłacanych wydruków. Hot-stamping, zajmuje się upiększaniem druku poprzez wytłaczanie na gorąco. Do jego niezbędne są matryce wypukłe, które przewodzą ciepło. Hot-stamping pozwala na dekorowanie druku i jest jednym z najpopularniejszych sposobów pozyskiwania najwyższej jakości druku ozdobnego. Metoda ta stosowana jest przy zaproszeniach, okładkach książek czy wizytówkach. Nawet prosty projekt doskonale się prezentuje, jest bardzo elegancki i gustowny. Hot-stamping stosowany jest głównie w calach reklamowych, chociaż możemy go wykorzystywać na szeroką skalę, ponieważ cechuje się trwałością i odpornością na zniszczenia. Ogromną zaletą hot-stampingu jest szybkość wykonania oraz stosunkowo niska cena.

Czytaj więcej...

Hot-stamping a cold-stamping

Różnice między hot-stampingiem a cold-stampingiem

Pod nazwą hot-stamping kryje się jedna z najpopularniejszych metod uszlachetniania druku zwana także termodrukiem. Do naczelnych zalet tej techniki możemy zaliczyć między innymi piękny efekt wizualny, dlatego hot-stamping jest bardzo często wykorzystywany w ramach zdobienia np. opakowań. Do charakterystycznych cech tej metody należą także wyraźne i uwypuklone srebrzenia lub złocenia.

Czytaj więcej...

format B1

Jak wykonać hot-stamping do formatu B1?

Hot-stamping jest metodą upiększania druku przez wytłaczanie na gorąco, stąd określany jest również termodrukiem. Wykonuje się go z użyciem matryc wypukłych przewodzących ciepło, zapewniając najwyższą jakość dekorowania druku, dlatego znajduje zastosowanie na zaproszeniach, wizytówkach czy okładkach.

Czytaj więcej...

opakowanie

Finezyjne wykończenie opakowania - hot stamping.

W dobie brandingu coraz więcej firm decyduje się na uszlachetnienie opakowań swoich produktów. Misternie wykończone za pomocą ozdobnego nadruku, nabierają wyrafinowanego stylu i elegancji, co docenia potencjalny nabywca. Przedstawiamy sposób na finezyjnie wykończone opakowania przy pomocy metody hot stamping. Zachęcamy do lektury! 

Czytaj więcej...

druk

Gdzie można zastosować termodruk?

Termodruk to technika uszlachetniania druku polegająca na wytłaczaniu go na gorąco. Inaczej nazywana jest hot-stampingiem. Niewiele osób wie o tym, że obecnie hot-stamping uważany jest za jedną z najpopularniejszych i dających najwyższą jakość produktu metod upiększania druku. Co warto o nim wiedzieć?

Czytaj więcej...

lakierowanie UV

Na czym polega lakierowanie UV?

Jedną z technik uszlachetniania druku jest lakierowanie UV. Z naszego wpisu dowiesz się, na czym polega i jakie są jego zalety.

Czytaj więcej...

hot-stamping

Czym jest hot-stamping?

Istnieje wiele metod upiększania, czyli uszlachetniania druku. Jedną z nich jest hot-stamping, czyli wytłaczanie na gorąco. Metoda ta jest niezastąpiona zwłaszcza wtedy, gdy naszym celem jest najwyższej jakości druk ozdobny. Najczęściej wykonuje się nią elementy pozłacane i posrebrzane, możliwości jest jednak o wiele więcej.

Czytaj więcej...

Targi Rema Days

Targi Rema Days - Targi Reklamy i druku

Osoby, które związane są z branżą poligraficzną, nie mogły nie słyszeć o targach Rema Days. To wydarzenie targowe będące jedną z największych imprez branży reklamowej na świecie. Targi są organizowane od  2005 roku, a ostatnia edycja przyciągnęła  810 wystawców i 21 112 zwiedzających. Co najmniej 3500 uczestników specjalnie na Rema Days przyjechało do Warszawy z zagranicy, dzięki czemu impreza osiągnęła status kluczowej w branży.

Czytaj więcej...